به گزارش خبرنگار مهر، روح الله عشیری پیش از ظهر امروز دوشنبه در گفتگویی رسانهای بیان کرد: مأموران یگان امداد شهرستان در حین گشت زنی در محور های مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه پژو پارس مشکی رنگ مشکوک و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از این خودرو مشخص شید مقدار ۷۰۰ لیتر گازوئیل خارج از شبکه توزیع در قالب مَشک مایعات در داخل خودرو جاسازی شده که پس از کشف آن، متهم نیز دستگیر و در ادامه برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شادگان در پایان ضمن اشاره به ارزش ریالی سوخت کشف شده به میزان یک میلیارد ریال بیان کرد: طرح برخورد با قاچاق در دستور کار پلیس است و افرادی که بخواهند به صورت غیرقانونی اقدام به قاچاق کالا کنند با برخورد قاطع پلیس روبرو خواهند شد.












