روز نظارتی نمایندگان تهران در وزارت نیرو

صدا و سیما دوشنبه 31 فروردین 1405 - 11:56
مجمع نمایندگان استان تهران با حضور در وزارت نیرو عملکرد این وزارتخانه را در جنگ رمضان بررسی کردند.

منتشر نشود /// روز نظارتی نمایندگان تهران در وزارت نیرو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، جلسه مجمع نمایندگان استان تهران با وزیر نیرو برگزار شد.

سید علی یزدی خواد رئیس مجمع نمایندگان استان تهران هدف از این جلسه را نظارت بر عملکرد وزارت نیرو و شرکت‌های تابعه در جنگ رمضان عنوان کرد.

وزیر نیرو هم در ادامه گزارشی درباره عملکرد وزارتخانه اش پیرامون تامین آب و برق پایدار ارائه داد.

 آقای علی آبادی با اشاره به بارش‌های اخیر و تاثیر آن در تامین آب مورد نیاز شرب و کشاورزی و صنایع گفت: با توجه به میزان و شدت این بارش‌ها مشکلی برای بیشتر استان‌ها وجود ندارد، اما برخی استان‌ها همچنان مشکل کم آبی دارند.

در حوزه تامین برق پایدار هم وزیر نیرو گفت: با توجه به آسیب دیدن برخی نیروگاه‌ها و دکل‌های برق وزارت نیرو تدابیر لازم را به کار گرفته و از مسیر‌های جایگزین شبکه برق پایداری را فراهم کرده است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.