
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، جلسه مجمع نمایندگان استان تهران با وزیر نیرو برگزار شد.
سید علی یزدی خواد رئیس مجمع نمایندگان استان تهران هدف از این جلسه را نظارت بر عملکرد وزارت نیرو و شرکتهای تابعه در جنگ رمضان عنوان کرد.
وزیر نیرو هم در ادامه گزارشی درباره عملکرد وزارتخانه اش پیرامون تامین آب و برق پایدار ارائه داد.
آقای علی آبادی با اشاره به بارشهای اخیر و تاثیر آن در تامین آب مورد نیاز شرب و کشاورزی و صنایع گفت: با توجه به میزان و شدت این بارشها مشکلی برای بیشتر استانها وجود ندارد، اما برخی استانها همچنان مشکل کم آبی دارند.
در حوزه تامین برق پایدار هم وزیر نیرو گفت: با توجه به آسیب دیدن برخی نیروگاهها و دکلهای برق وزارت نیرو تدابیر لازم را به کار گرفته و از مسیرهای جایگزین شبکه برق پایداری را فراهم کرده است.