پلیس: ارسال تصاویر به شبکه‌های معاند در آتش‌بس هم غیرقانونی است

مشرق نیوز دوشنبه 31 فروردین 1405 - 11:46
در جریان جنگ رمضان عده‌ای وطن‌فروش اقدام به ارسال اطلاعات به شبکه‌های معاند می‌کردند،پلیس می‌گوید که در شرایط آتش‌بس ارسال تصاویر و اطلاعات مصداق اقدام مغایر امنیت ملی بوده و با متخلفان برخورد می‌شود.

به گزارش مشرق، پلیس تهران با اعلام خبر دستگیری تعدادی از عوامل همکاری با شبکه‌های معاند به شهروندان هشدار می‌دهد که در شرایط حساس کنونی حتی در شرایط به اصطلاح آتش بس، ارسال هرگونه فیلم، عکس، موقعیت اماکن حساس و نیروهای نظامی و امنیتی به شبکه‌ها و کانال‌های فاقد صلاحیت به ویژه شبکه‌ها و کانال‌های معاند از قبیل ایران اینترنشنال، من و تو، وحید آنلاین و سایر مشابه‌ها، اقدامی غیرقانونی و تهدیدی علیه امنیت کشور محسوب می‌شود.

فرمانده کل انتظامی کشور سردار احمدرضا رادان شب گذشته اعلام کرد که بیش از ۴۰۰ نفر از افرادی که اقدام به جمع‌آوری و انتشار تصاویر از محل اصابت‌ها و انتقال اطلاعات می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

پلیس ضمن یادآوری اینکه شناسایی و برخورد با این افراد در دستور کار پلیس و سایر نهادهای امنیتی قرار دارد، از مردم فهیم و مسئولیت‌پذیر درخواست می‌کند تا با هوشیاری و دقت، در عدم انتشار اطلاعات حساس همچون گذشته با پلیس و سایر نهادهای امنیتی کشور همکاری کنند و از اقدامات مغایر با امنیت ملی پرهیز کنند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.