چه کسی پشت پرده بیانیه نمایندگان مجلس علیه مذاکرات اسلام‌آباد است؟

خبرآنلاین دوشنبه 31 فروردین 1405 - 10:39
در بیانیه نمایندگان آمده که «انتظار می رود برای تحقق پیش شرط دوم قبل از شروع دور دوم مذاکرات مقاومت شود.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تعدادی از نمایندگان مجلس که عمدتا از طیف اصولگرا و تندرو هستند، درباره دور دوم مذاکرات در پاکستان و لزوم برگزاری جلسات مجلس و اطلاع‌رسانی به موقع، بیانیه‌ای صادر کردند.

این بیانیه که تاکنون حدود ۴۲ امضا دارد، ضمن اشاره به تعطیلی جلسات صحن علنی مجلس و نقض آتش بس از سوی آمریکا و اسرائیل تاکید کرده است: «ضمن اعلام تواضع در برابر حضور خیابانی هر شب ملت شریف ایران و تاکید بر استمرار آن، معتقدیم در شرایطی که طرف مقابل مذاکرات، دشمنِ بدعهد، غیرقابل اعتماد، قاتل، دزد و جنایتکار است و در جریان جزییات گفت‌وگوها قرار دارد، ضروری است نسبت به اطلاع‌رسانی صحیح، سریع، شفاف و اقناعی نسبت به رزمندگان مبعوث‌شده در میادین و خیابان‌های سراسر کشور و به دست گرفتن روایت اول، تمهیدات و اقدامات لازم انجام شود تا تصمیمات کشور بدون هیچگونه شائبه و شایعه‌ای، با پشتوانه‌ی ملی انجام پذیرد.» همچنین گفته شده که « اکنون که سخن از دور دوم مذاکرات در پاکستان شنیده می‌شود، با تأکید بر این دو اصل مهم، اعلام می‌داریم که ادامه مذاکرات در حالی که یکی از شروط تعیین شده محقق نشده، امری اشتباه و غیرقابل قبول است. انتظار می رود برای تحقق پیش شرط دوم قبل از شروع دور دوم مذاکرات مقاومت شود.»

کامران غضنفری، نماینده تهران درباره تعداد امضای این بیانیه به خبرآنلاین گفته که آقای رسایی به عنوان نفر اول این بیانیه را امضا کرده و ایشان از تعداد امضاکنندگان خبر دارد. 

۲۹۲۱۵

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.