آغاز دهه کرامت در تهران؛ بیش از هزار برنامه با محوریت دختران

خبرگزاری مهر دوشنبه 31 فروردین 1405 - 09:24
ری- همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س)، دهه کرامت در استان تهران با برگزاری بیش از هزار برنامه در پانزده شهرستان آغاز شد.

سمیه ناصریان، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از روز گذشته و همزمان با آغاز ماه ذی‌القعده و گرامیداشت مقام حضرت فاطمه معصومه (س)، دهه کرامت در استان تهران با برگزاری بیش از هزار برنامه در پانزده شهرستان آغاز شده است.

وی گفت: این برنامه‌ها با هدف «تجلی اقتدار، هویت و شور و شعور دختران ایران» طراحی شده و شامل اجتماع «ایراندخت»، رژه نمادین «گردان‌های کوثر»، موکب‌های دخترانه، پویش دلنوشته برای فرماندهان جبهه مقاومت، کارگاه‌های مجازی، سخنرانی دختران نخبه پیش از خطبه‌های نماز جمعه و غبارروبی گلزار شهدا است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران تأکید کرد: این مراسم با یاد شهدا و همکاری سازمان‌هایی مانند اوقاف، تبلیغات اسلامی، فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها اجرا می‌شود.

در همین حال، برخی تحلیلگران حضور گسترده دختران و زنان در این رویدادها را پاسخی به «یاوه‌گویی‌های دشمنان» درباره جایگاه زن در کشورمان توصیف می‌کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.