تاج: ۱۴ باشگاه نامه زدند که لیگ برگزار نشود

صدا و سیما دوشنبه 31 فروردین 1405 - 08:42
رئیس فدراسیون فوتبال درباره تصمیم اخیر این مجموعه مبنی بر برگزاری لیگ برتر بعد از جام جهانی توضیحاتی ارائه کرد.

تاج: ۱۴ باشگاه نامه زدند که لیگ برگزار نشود

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، بعد از اعلام رسمی سازمان لیگ فوتبال به موکول شدن ادامه بازی‌های لیگ برتر بعد از جام جهانی، مهم‌ترین ابهام باقی مانده برای تیم‌ها و هواداران، معرفی ۳ نماینده آسیایی فصل بعد است. همچنین بعد از صحبت‌های دبیرکل فدراسیون فوتبال که با توجه به جدول فعلی درباره نمایندگان آسیایی تصمیم‌گیری می‌شود، اعتراضاتی از سوی باشگاه‌ها را شاهد بودیم.

 مهدی تاج در حاشیه جشن قهرمانی گیتی‌پسند پس از پایان لیگ برتر فوتسال درباره این موضوع گفت: «برای بحث انتخاب نماینده آسیایی باید بیشتر فکر شود که ان‌شاءالله در روز‌های آینده تصمیم‌گیری خواهیم کرد.
 
او همچنین درباره تعویق بازی‌های لیگ برتر فوتبال و برگزاری هفته پایانی لیگ فوتسال با توجه به شرایط جنگی گفت: «با توجه به جنگ تحمیلی علیه کشورمان و شرایطی که ایجاد شد، بازی‌های لیگ برتر فوتبال به تعویق افتاد، اما قرار است به‌طور جدی پیگیر ادامه رقابت‌های لیگ دسته اول باشیم. خوشحالم که هفته پایانی لیگ برتر فوتسال در این شرایط برگزار شد. کشور ما در جنگ تحمیلی خیلی محکم ایستاد و تمام کار‌هایی که باید در حوزه فوتبال و فوتسال انجام می‌شد هم صورت گرفت.»
 
قسمت دیگری از صحبت‌های رئیس فدراسیون فوتبال به علت تعویق لیگ برتر و نظر باشگاه‌ها در این خصوص مربوط است. جایی که تاج افشا کرد: ۱۴ باشگاه طی نامه‌ای به سازمان لیگ اعلام کردند اگر مسابقات لیگ برتر برگزار نشود، بهتر است و قرار شد بازی‌ها به بعد از دیدار‌های تیم ملی در جام جهانی موکول شود که سازمان لیگ هم این موضوع را اعلام کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.