خبر مهم درباره هیات مذاکره‌کننده‌ ایران

تابناک یکشنبه 30 فروردین 1405 - 19:45
کسب اطلاع خبرنگار تسنیم حاکیست که تبادل پیام‌ها میان ایران و آمریکا از طریق واسطه پاکستانی طی روزهای اخیر و پس از پایان دور اول مذاکرات ادامه داشته است.

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، این تبادل پیام‌ها در واقع به نوعی ادامه همین روند در طی مذاکرات دور اول بوده است. یعنی همان روندی که نهایتا در آن مذاکرات به دلیل زیاده‌خواهی و جاه‌طلبی آمریکایی‌ها منجر به بی‌نتیجه شدن مذاکرات شد.
پس از پایان آن مذاکرات، در طی مدت اخیر واسطه پاکستانی باز هم پیام‌هایی را رد و بدل کرده است. 

تیم ایرانی تاکید کرده است که تا زمانی که اعلام ترامپ مبنی بر محاصره دریایی ایران وجود دارد، مذاکره‌ای در کار نخواهد بود.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.