
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، برنامه جدید «فیلمخانه» به تهیهکنندگی بابک میزانی از شنبه ۲۹ فروردینماه روی آنتن شبکه تهران سیما رفته است.
در این برنامه تحلیلی که اجرای آن را امیرشهاب رضویان بر عهده دارد، مازیار فکری ارشاد، منتقد سینما و تئاتر، به بررسی و تحلیل آثار مستند میپردازد.
در هر قسمت از «فیلمخانه» ابتدا یک فیلم مستند برای مخاطبان پخش میشود و بلافاصله پس از آن بخش نقد و بررسی تخصصی آغاز خواهد شد.
این برنامه با ترکیب نمایش مستند و نقد زنده و با تکیه بر معیارهای هنری، اجتماعی و ارزشی تلاش میکند تجربهای متفاوت از برنامههای مرسوم تلویزیونی را ارائه دهد.
«فیلمخانه» هر شب ساعت ۲۱ از شبکه تهران سیما پخش میشود.

همچنین برنامه تلویزیونی «لالهخیز» امشب روایت خانواده میرزایی، معروف به شهدای پلاک ۱۲ را به تصویر میکشد.
داستان این قسمت درباره خانوادهای صمیمی است که در خانه پدربزرگ دور هم جمع میشدند و سفرهای بزرگ برای دیدارهای خانوادگی پهن میکردند؛ اما نوروز امسال قرار بود این دورهمی رنگ و بوی دیگری به خود بگیرد.
برنامه «لالهخیز» ساعت ۱۹:۱۵ پخش میشود و بازپخش آن ساعت ۲۴ و ۶ صبح روز بعد روی آنتن خواهد رفت.