نمایندگان آمریکا فردا برای مذاکره راهی پاکستان می‌شوند

همشهری آنلاین یکشنبه 30 فروردین 1405 - 16:29
رئیس جمهور آمریکا مدعی شد که نمایندگان این کشور برای مذاکره راهی پاکستان خواهند شد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، دونالد ترامپ، رئیس جمهور تروریستی آمریکا امروز یکشنبه 30 فروردین‌ماه مدعی شد که نمایندگان آمریکا غروب فردا (دوشنبه) برای مذاکره راهی اسلام‌آباد می‌شوند.

وی در پیامی در پیامرسان شخصی خود با طرح ادعاهایی درباره وضعیت تنگه هرمز، بار دیگر ایران را تهدید کرد.

ترامپ ادعا کرد بستن تنگه هرمز بیش از همه به اقتصاد ایران آسیب می‌زند و واشنگتن از این وضعیت زیانی نخواهد دید.

رئیس‌جمهور دولت تروریستی آمریکا تهدید کرد اگر ایران توافق پیشنهادی واشنگتن که به ادعای وی منصفانه و معقول است را نپذیرد، ایالات متحده «تمام نیروگاه‌ها و پل‌های ایران» را هدف قرار خواهد داد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.