ترامپ: ایران آتش بس را نقض کرده است ولی به «توافق صلح» می رسیم

عصر ایران یکشنبه 30 فروردین 1405 - 15:46
بر اساس گزارش ABC News، ترامپ در حالی این اظهارات را مطرح کرده که وضعیت آتش‌بس میان ایران و طرف‌های درگیر همچنان شکننده توصیف می‌شود.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، ادعا کرده است که ایران مرتکب یک «نقض جدی» در توافق آتش‌بس شده است! اما همچنان معتقد است می‌تواند به یک توافق صلح با تهران دست پیدا کند.

به گزارش عصر ایران، او در گفت‌وگو با شبکه ABC News گفت که با وجود این تنش‌ها، روند دیپلماسی همچنان ممکن است نتیجه بدهد و تأکید کرد:«این اتفاق خواهد افتاد. به هر شکل ممکن؛ یا به روش مسالمت‌آمیز یا به روش سخت. در نهایت اتفاق خواهد افتاد. می‌توانید از من نقل قول کنید.»

بر اساس گزارش ABC News، ترامپ در حالی این اظهارات را مطرح کرده که وضعیت آتش‌بس میان ایران و طرف‌های درگیر همچنان شکننده توصیف می‌شود.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.