محسن برمهانی معاون سیما در حاشیه پاتوق هنرمندان و مردم در باغ فردوس عنوان کرد: سازمان صدا و سیما در این سالهای اخیر تجربه جنگی بهویژه در جنگ ۱۲ روزه دارد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، محسن برمهانی معاون سیما افزود: در دو تا سه سال اخیر نیز به نوعی آرایش جنگی داشته و خود را آماده کرده بود تا در صورت وقوع اتفاقی، واکنش سریع داشته باشد.
به همین دلیل خیلی غافلگیر نشد و با اینکه بخشی از مدیریتی سازمان در جام جم تخلیه شد، کل سازمان با پراکندگی توانست کار را به درستی انجام دهد و پیام و اطلاعات لازم را به مردم منتقل کند.
این سازمان علاوه بر اطلاعرسانی، تلاش میکند مردم را آرام کند، تحلیل ارائه دهد و روایت درست ماجرا را به دست مردم برساند.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.