خبر مهم مخابرات برای مشترکان آسیب دیده در جنگ

اقتصادنیوز یکشنبه 30 فروردین 1405 - 14:21
اقتصادنیوز:

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، در پی جنگ تحمیلی اخیر و آسیب‌دیدگی برخی مراکز مخابراتی، تعدادی از مشترکان به‌طور موقت از دسترسی به تلفن ثابت و خدمات مرتبط خارج شده‌اند. شرکت مخابرات برای حمایت از این مشترکان، محاسبه هزینه‌ را تا زمان بازگشت کامل سرویس متوقف کرد و صورت‌حساب صادر نمی کند.

شرکت مخابرات ایران اعلام کرد، بر اساس این تصمیم هزینه‌های دوره‌ای خطوط آسیب‌دیده شامل آبونمان، خدمات باندپهن، بسته‌های اینترنتی و سایر هزینه‌های مستمر، تا زمان رفع کامل مشکل و بازگشت سرویس، به‌طور کامل متوقف می‌شود.

این فرآیند با ثبت وضعیت خطوط صورت می‌گیرد و تا هنگام آماده‌شدن مجدد خط برای استفاده، هیچ مبلغی برای این دسته از مشترکان محاسبه یا در صورتحساب دوره‌ای درج نخواهد شد.

این اقدام به‌گونه‌ای طراحی شده تا مشترکان، در شرایطی که امکان بهره‌مندی از خدمات را ندارند، هزینه اضافی پرداخت نکنند و از سردرگمی‌های مالی و اداری نیز جلوگیری شود. شرکت مخابرات ایران تأکید کرد که تیم‌های فنی با تمام ظرفیت در حال بازسازی تجهیزات، رفع خرابی‌ها و بازگرداندن خدمات تمام مشتریان در سریع‌ترین زمان ممکن هستند.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.