دشمن در زمان آتش‌بس نتوانسته مهمات خود را بازسازی کند

صدا و سیما یکشنبه 30 فروردین 1405 - 13:46
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: دشمن برخلاف ایران در زمان آتش‌بس نتوانسته مهمات خود را بازسازی کند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سردار سید مجید موسوی، فرمانده نیروی هوافضای سپاه با انتشار فیلم بازسازی ذخایر موشکی و پهپادی در حساب مجازیش در شبکه آپ اسکرولد نوشت:

در دوره توقف آتش، سرعت ما در بروزرسانی و پرکردن سکوهای پرتاب موشک و پهپاد، از قبل جنگ هم بیشتر است. خبر داریم که دشمن در ایجاد این شرایط برای خود ناتوان است و مجبورند مهمات را از آنسوی دنیا قطره‌چکانی بیاورند.این مرحله جنگ را هم باختند! هم تنگه را باختند؛ هم لبنان و منطقه را.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.