مهاجرانی: تلاش سیمبانان امید را در دل مردم زنده نگه داشت

خبرگزاری مهر یکشنبه 30 فروردین 1405 - 12:50
سخنگوی دولت با حضور در شرکت توزیع برق تهران بزرگ، از تلاش‌های کارکنان صنعت برق در جریان جنگ تحمیلی و حفظ خدمات حیاتی تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت امروز هم‌زمان با روز جهانی سیمبان با حضور در این شرکت از کارکنان عملیاتی صنعت برق که در جریان «جنگ تحمیلی رمضان» برای حفظ روشنایی و خدمات‌رسانی پای کار بودند، قدردانی کرد.

مهاجرانی در این مراسم گفت: تلاش بی‌وقفه و ایثارگرانه کارکنان صنعت برق برای استمرار خدمات حیاتی در سخت‌ترین شرایط، امید را در دل مردم زنده نگه داشت. وی تأکید کرد: آب و برق از ضروری‌ترین زیرساخت‌های زندگی هستند، و مانند حس‌های اولیه انسان، اهمیت آنها زمانی آشکار می‌شود که دچار اختلال شوند.

سخنگوی دولت افزود: طی دوران جنگ تحمیلی با وجود بیش از دو هزار حمله به زیرساخت‌ها، خدمت‌رسانی با تلاش نیروهای متخصص و دانش بومی ادامه یافت و اجازه داده نشد چراغ خانه‌ها خاموش شود یا شبکه آب دچار وقفه گردد.

وی همچنین تصریح کرد: قدردانی گسترده مردم از کارکنان صنعت برق به من منتقل شده است و وظیفه داشتم شخصاً به این عزیزان خداقوت بگویم. خداوند چراغ دلشان را روشن نگه دارد که چراغ خانه‌های مردم را در حساس‌ترین شرایط روشن نگه داشتند.

مهاجرانی با اشاره به بازدیدهای انجام‌شده از محل‌های عملیاتی دوران جنگ گفت: فداکاری نیروهای صنعت برق در آن دوران به هیچ شکلی قابل جبران نیست. امروز اقتدار ایران مرهون روحیه مسئولیت‌پذیری و تلاش بی‌وقفه همه کارکنان است. امیدواریم این روحیه حفظ شود و شاهد ایرانی آبادتر باشیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.