الیاس حضرتی: دفاع از ایران پایان نیافته است

تابناک شنبه 29 فروردین 1405 - 23:16
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با بیان اینکه دفاع از ایران پایان نیافته، صورت آن تغییر کرده است، گفت: امروز در فضای آتش‌بس باید همان‌قدر هوشیار و همراه بمانیم.

به گزارش تابناک، الیاس حضرتی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«اگر در ۴۰ روز جنگ رمضان در میدان نظامی، سیاسی و رسانه‌ای همه با هم متحد و منسجم ایستادیم و از ‌ایران، هویت ایران و عزت ایران دفاع کردیم، امروز هم در فضای آتش‌بس باید همان‌قدر هوشیار و همراه بمانیم.

‌دولت پای‌ کار مردم، نیروهای مسلحِ توانمند با دفاع از وطن و مردمِ وفادار، سه ستون استواری ایران در روزهای سخت بوده‌اند و امروز نیز هستند.

‌ممکن است ظاهرا صدای جنگ کمتر شنیده شود، اما دفاع هنوز ادامه دارد؛ این‌بار در میدان امید، انسجام، روایت و حفظ اقتدار و انسجام ملی.

همه با هم از ایران عزیز دفاع می‌کنیم. ‌همه با هم برای ایران عزیز ایستاده‌ایم.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.