
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما سیدرضا میرکریمی، کارگردان در حاشیه حضور در موکب حسینیه اعظم زنجان، با اشاره به حالوهوای این روزهای ایران گفت:
توفیقی دست داد در این موکب حضور پیدا کنم؛ موکبی که به همت مردم و خادمان امام حسین (ع) برپا شده و باید به همه کسانی که در این امر خیر کمک میکنند، خستهنباشید و دستمریزاد گفت.
این فرصتها در زندگی انسان کم پیش میآید و باید از آن استفاده کرد؛ کسانی که خود را کنار میکشند، سکوت میکنند یا بیتفاوت از کنار این اتفاقات میگذرند، در واقع به خودشان ظلم میکنند و این افتخار را از خود سلب مینمایند.
امیدوارم به برکت امام حسین (ع) و همه اهلبیت (ع) که همیشه پشتیبان ایران عزیز بودهاند، این نبرد نیز همانگونه که خداوند وعده داده است، با پیروزی و ظفر به نفع جبهه حق به پایان برسد.
انشاءالله در محرم امسال شاهد برپایی دسته حسینیه اعظم زنجان و حضور ایران عزیز در این میدان با عظمت و شکوهی بیش از سالهای گذشته باشیم و این حضور، نمادی از پیروزی و سرافرازی ملت ایران باشد.