
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، بررسی اقدامات مدیریت شهری در دوران دفاع مقدس سوم، همچنین وضعیت سوخت و مدیریت جایگاهداران، موضوع گفتوگوی برنامه امشب «تهران ۲۰» است.
«داود گودرزی»، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، در خصوص اقدامات مدیریت شهری در حین و پس از جنگ تحمیلی سوم و همچنین اقدامات ویژه در مورد ساختمانهای آسیب دیده از جنگ گفتوگو خواهد کرد.
همچنین در بخش دیگری از برنامه، «رضا نواز»، سخنگوی صنف جایگاهداران سوخت، به صورت تلفنی پرونده انرژی را بررسی و وضعیت سوخت در کشور را به طور دقیق مورد تحلیل قرار خواهد داد.
برنامه «تهران ۲۰»، به تهیهکنندگی «مجتبی احمدی» و با اجرای «علی مروی» و «محمدرضا سلمانی»، روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰، از شبکه تهران پخش می شود.