بررسی اقدامات مدیریت شهری در دوران دفاع مقدس سوم، در «تهران ۲۰»

صدا و سیما شنبه 29 فروردین 1405 - 17:47
برنامه «تهران ۲۰»، با هدف بررسی پرونده دفاع مقدس سوم با محوریت اقدامات مدیریت شهری، از شبکه تهران پخش می‌شود.

بررسی پرونده دفاع مقدس سوم با محوریت اقدامات مدیریت شهری در «تهران ۲۰»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  بررسی اقدامات مدیریت شهری در دوران دفاع مقدس سوم، همچنین وضعیت سوخت و مدیریت جایگاه‌داران، موضوع گفت‌وگوی برنامه امشب «تهران ۲۰» است.

«داود گودرزی»، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، در خصوص اقدامات مدیریت شهری در حین و پس از جنگ تحمیلی سوم و همچنین اقدامات ویژه در مورد ساختمان‌های آسیب دیده از جنگ گفت‌و‌گو خواهد کرد.

همچنین در بخش دیگری از برنامه، «رضا نواز»، سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت، به صورت تلفنی پرونده انرژی را بررسی و وضعیت سوخت در کشور را به طور دقیق مورد تحلیل قرار خواهد داد.

برنامه «تهران ۲۰»، به تهیه‌کنندگی «مجتبی احمدی» و با اجرای «علی مروی» و «محمدرضا سلمانی»، روز‌های شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰، از شبکه تهران پخش می شود.

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.