واژگونی خودروی سواری در کرمانشاه ۴ مصدوم داشت

خبرگزاری مهر شنبه 29 فروردین 1405 - 09:49
کرمانشاه - واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در کمربندی غربی کرمانشاه چهار مصدوم برجا گذاشت که توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی وقوع حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در کمربندی غربی شهر کرمانشاه، چهار نفر دچار مصدومیت شدند.

بر اساس اعلام سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه، این حادثه در پی انحراف خودرو از مسیر اصلی رخ داده و بلافاصله به ستاد فرماندهی اطلاع داده شد.

با دریافت گزارش حادثه، نیروهای امدادی از ایستگاه شماره ۲ به محل اعزام شدند و اقدامات اولیه برای ایمن‌سازی صحنه انجام گرفت.

در ادامه، مصدومان حادثه توسط آتش‌نشانان از خودرو خارج شده و برای دریافت خدمات درمانی به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

گفته شده وضعیت مصدومان نیازمند بررسی‌های پزشکی بیشتر بوده و اقدامات درمانی برای آن‌ها در مراکز مربوطه در حال انجام است.

علت دقیق بروز این حادثه نیز از سوی کارشناسان پلیس راهور در دست بررسی اعلام شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.