به گزارش خبرنگار ما، شروین تبریزی با اشاره به وقوع زمینلرزه ۴.۱ ریشتری در منطقه بومهن و پردیس گفت: «بر اساس ارزیابیهای اولیه و گزارش تیمهای عملیاتی اورژانس در مناطق زلزلهزده، تاکنون هیچ مورد مصدومیتی ناشی از این زلزله ثبت نشده است.»
وی افزود: نیروهای اورژانس بلافاصله پس از وقوع زلزله به حالت آمادهباش درآمدند و گشتهای امدادی در مناطق مختلف حضور یافتهاند، اما خوشبختانه حادثهای برای شهروندان رخ نداده است. سخنگوی اورژانس تهران از مردم خواست آرامش خود را حفظ کرده و اخبار را فقط از منابع رسمی دنبال کنند.












