اورژانس تهران: زلزله ۴.۱ ریشتری بومهن تا این لحظه مصدوم نداشته است

خبرگزاری مهر جمعه 28 فروردین 1405 - 16:38
پردیس- سخنگوی اورژانس تهران گفت: زلزله ۴.۱ ریشتری بومهن-پردیس تا این لحظه مصدومیتی نداشته و وضعیت پایدار است.

به گزارش خبرنگار ما، شروین تبریزی با اشاره به وقوع زمین‌لرزه ۴.۱ ریشتری در منطقه بومهن و پردیس گفت: «بر اساس ارزیابی‌های اولیه و گزارش تیم‌های عملیاتی اورژانس در مناطق زلزله‌زده، تاکنون هیچ مورد مصدومیتی ناشی از این زلزله ثبت نشده است.»

وی افزود: نیروهای اورژانس بلافاصله پس از وقوع زلزله به حالت آماده‌باش درآمدند و گشت‌های امدادی در مناطق مختلف حضور یافته‌اند، اما خوشبختانه حادثه‌ای برای شهروندان رخ نداده است. سخنگوی اورژانس تهران از مردم خواست آرامش خود را حفظ کرده و اخبار را فقط از منابع رسمی دنبال کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.