خاتمی: حتی به لبخند دشمن باید مشکوک بود

همشهری آنلاین جمعه 28 فروردین 1405 - 12:46
آیت‌الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران گفت: حتی به لبخند دشمن باید مشکوک بود.

به گزارش همشهری‌آنلاین، آیت‌الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های این هفته نماز جمعه پایتخت در دانشگاه تهران، ضمن دعوت نمازگزاران به نگهداشتن حریم در برابر ذات ربوبی حق ، اظهار کرد: مرگ به طرف ما می‌آید و دیدار با مرگ بسیار نزدیک است ، لذا باید خودمان را برای یک مرحله زندگی دیگر آماده کنیم.

وی‌افزود : مرگ نابودی نیست، بلکه یک مرحله است. همان طور که جنین و طفل و بچه بودیم و بعد از آن نوجوان و جوان شدیم و به همین ترتیب پیش می رویم تا زمان مرگ فرا برسد که تازه میانه راه است و بعد از آن هم عالم برزخ است، لذا خودمان را برای چنان روزی آماده کنیم.


در حال تکمیل...

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.