بیش از ۱۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در اندیمشک کشف شد

خبرگزاری مهر جمعه 28 فروردین 1405 - 11:51
اهواز - فرمانده انتظامی استان خوزستان از توقیف یک دستگاه تریلر و کشف بیش از ۱۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سید محمود میر فیضی اظهار کرد: در راستای مقابله با قاچاق مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ، مأموران ایست و بازرسی پل زال اندیمشک حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی تریلر مشکوک و به راننده آن دستور ایست دادند.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس پس از توقف خودرو در بازرسی تخصصی مقدار ۱۲۲ کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک، ۴۳ کیلو گرم شیشه و پنج کیلوگرم هروئین که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بود را کشف کردند.

سردار میرفیضی با اشاره به دستگیری سه سوداگر مرگ در این رابطه گفت: در این عملیات سه نفر قاچاقچی دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.