کسب مقام سوم جهان توسط دختر تکواندوکار شاهرودی

خبرگزاری مهر پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 20:49
سمنان- مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان از کسب رتبه سوم مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان توسط هلیا ابراهیمیان تکواندوکار شایسته شاهرودی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن ایزدبخش عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در ورزش و جوانان استان سمنان از کسب نخستین مدال سال ۱۴۰۵ استان توسط هلیا ابراهیمیان در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان خبر داد و این موفقیت را افتخاری بزرگ برای ورزش استان دانست.

وی با اشاره به درخشش ارزشمند هلیا ابراهیمیان در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان در تاشکند اظهار کرد: کسب مدال برنز توسط این نوجوان شایسته شاهرودی، به عنوان اولین مدال استان سمنان در سال ۱۴۰۵، نقطه شروعی امیدبخش برای ورزش استان در سال جدید است و نشان می‌دهد استعدادهای درخشانی در سطح استان در حال رشد و شکوفایی هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان افزود: ابراهیمیان در مسیر این موفقیت، با اقتدار برابر حریفانی از کشورهای مختلف به میدان رفت و با ارائه عملکردی فنی، جنگنده و قابل تحسین، توانست به جمع برترین‌های جهان راه پیدا کند. این دستاورد ارزشمند نتیجه تلاش مستمر، برنامه‌ریزی صحیح و حمایت مربیان و خانواده این ورزشکار است.

ایزدبخش ادامه داد: حضور موفق این ورزشکار در سطح جهانی، بیانگر ظرفیت بالای استان سمنان در پرورش قهرمانان آینده است و ما وظیفه داریم با حمایت هدفمند، مسیر رشد این استعدادها را هموارتر کنیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.