زیر گذر باغ‌ شاهزاده ماهان وارد فاز عملیاتی می‌شود

خبرگزاری مهر پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 19:29
کرمان- معاون عمرانی استاندار کرمان از آغاز روند اجرایی پروژه زیر گذر باغ‌ شاهزاده ماهان خبر داد و گفت: عملیات این طرح با تأمین اعتبار تکمیلی آن تا پایان سال پیگیری می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی‌اصغر ذاکری هرندی، در جلسه شورای اداری بخش ماهان با اشاره به اهمیت پیگیری دقیق تصمیمات اتخاذ شده، اظهار داشت: نتایج این جلسات زمانی ارزشمند خواهد بود که مردم آثار آن را به‌صورت ملموس در حوزه خدمات و زیرساخت‌ها مشاهده کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به پروژه‌های عمرانی منطقه، به‌ویژه زیرگذر باغ‌شاهزاده، اشاره کرد و افزود: بر اساس توافقات انجام‌شده، اداره‌کل راه و شهرسازی متعهد شده است عملیات اجرایی مرحله نخست این پروژه را آغاز کند و تلاش می‌شود تأمین اعتبار تکمیلی آن تا پایان سال جاری محقق شود.

معاون عمرانی استاندار کرمان همچنین با اشاره به مسائل زیربنایی بخش ماهان، وضعیت فاضلاب شهری را یکی از موضوعات مهم مطرح‌شده در این نشست دانست و افزود: با استفاده از اعتبارات داخلی و ملی، اجرای پروژه‌های فاضلاب با سرعت بیشتری دنبال خواهد شد. با توجه به تعیین پیمانکار و وجود ردیف اعتباری، روند اجرای این طرح در مسیر تسریع قرار گرفته است.

ذاکری هرندی، با تأکید بر تداوم پیگیری مصوبات، تصریح کرد: روند نظارت و پیگیری این تصمیمات به‌صورت مستمر ادامه خواهد داشت تا مسیر توسعه و ارتقای سطح خدمات در بخش ماهان با شتاب بیشتری پیش برود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.