ایران نسبت به حسن نیت آمریکا برای مذاکره تردید دارد

تابناک پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 17:16
ایران همچنان نسبت به حسن نیت آمریکا برای دور بعدی مذاکرات تردید جدی دارد.

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، علیرغم اعلام رسانه‌های آمریکایی درباره برگزاری مذاکرات در آخر هفته (شنبه یا یکشنبه در غرب)، کسب اطلاع خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد که ایران همچنان نسبت به حسن نیت و عدم زیاده‌خواهی آمریکایی‌ها مردد و معتقد است که به دلیل نقض عهد آمریکا در آغاز مذاکره و‌تدام‌ این بدعهدی تا اینجای کار، مذاکرات احتمالی دور بعد نیز بعید است به نتیجه برسد. 

ایران به واسطه پاکستانی تاکید کرده است که آمریکا اولاً باید به تعهداتش عمل کند؛ ثانیا از زیاده خواهی همیشگی در مذاکرات دست بردارد.

 واسطه پاکستانی به دنبال برگزاری دور دوم مذاکرات است اما ایران می‌گوید بدون طی کردن مقدمات و رسیدن به چارچوب لازم، این مذاکرات سودی نخواهد داشت. 

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.