بقائی: آمریکا و اسرائیل را بخاطر ترور مقاماتمان پاسخگو خواهیم کرد

عصر ایران پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 17:01
طبق کنوانسیون‌های ژنو، همه کشورها موظف به احترام و تضمین احترام به قوانین بین‌المللی بشردوستانه هستند.

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با رسانه روسی گفت که ایران قصد دارد آمریکا و رژیم صهیونیستی را در قبال ترور مقامات ایران مسئول و پاسخگو کند.

به گزارش فارس؛ اسماعیل بقائی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، در گفت‌وگو با خبرگزاری ریانووستی که امروز منتشر شده، بر لزوم پاسخگو کردن آمریکا و اسرائیل بخاطر ترور مقامات ایرانی در جریان جنگ جاری تاکید کرد و گفت «ما باید این کار را انجام دهیم و من فکر می‌کنم نه تنها ایران، بلکه کل جامعه بین‌المللی خواستار پاسخگویی هستند. زیرا کاری که آمریکا و اسرائیل انجام دادند، جنایت علیه صلح و امنیت بین‌المللی، جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت بوده است.

بقائی افزود طبق کنوانسیون‌های ژنو، همه کشورها موظف به احترام و تضمین احترام به قوانین بین‌المللی بشردوستانه هستند.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.