قالیباف: آتش‌بس در لبنان به اندازه آتش‌بس در ایران اهمیت دارد

مشرق نیوز پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 14:45
رئیس قوه مقننه در گفتگوی تلفنی با نبیه بری همتای لبنانی خود، گفت: آتش‌بس در لبنان به اندازه آتش‌بس در ایران برای ما اهمیت دارد.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در گفتگوی تلفنی با نبیه بری همتای لبنانی خود با تسلیت شهادت مردم مظلوم و مقاوم لبنان به ویژه رزمندگان دلاور حزب الله و امل، از روحیه شجاعت و ایستادگی ملت لبنان و نیز رئیس مجلس این کشور قدردانی کرد و اظهار داشت: خدا وعده داده هنگامی که مقاومت صورت بگیرد قطعا نتیجه آن نصرت و پیروزی است.

قالیباف با بیان اینکه ما برادران لبنانی خود را هیچگاه فراموش نکرده و آنها را از خودمان می‌دانیم به تلاش و رایزنی های مقامات مختلف کشورمان از جمله رئیس جمهور اشاره کرد و اظهار داشت: من به طور مداوم پیگیر اوضاع در لبنان و برقراری آتش بس در این کشور هستم و این موضوع برای ما بسیار مهم است. در مذاکرات اسلام آباد و نیز پس از آن هم به طور جدی به دنبال وادار کردن دشمنان به برقراری آتش بس دائم در همه مناطق درگیری طبق توافق هستیم چرا که برای ما آتش بس در لبنان به اندازه آتش بس در ایران اهمیت دارد.

نبیه بری رئیس مجلس لبنان هم ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت حملات رژیم صهیونیستی به لبنان، اظهار داشت: اسرائیل به معنای واقعی کلمه در حال جنایت در کشور ما و به دنبال آواره‌سازی لبنانی‌هاست و تاکنون بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر لبنانی آواره شده‌اند.

رییس مجلس لبنان با بیان اینکه ما و رزمندگان مقاومت در مسیر خود ثابت قدم هستیم افزود: هرگونه ارتباط و رایزنی رسمی با رژیم صهیونیستی قطعا در راستای منافع مردم لبنان نیست.

رئیس مجلس لبنان در پایان خطاب به قالیباف، اظهارداشت: از جدیت و تلاشهای جنابعالی در حمایت از لبنان و مقاومت اسلامی قدردانی می کنم.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.