مقام سابق آمریکایی که سال ها پیش گفته بود فریب در دی ان ای ایرانیان است حالا پس از فریبکاری های آشکار و پی در پی دولت متبوعش دربرابر ایران می گوید: ایرانیها اهل مقاومت هستند.
به گزارش الف وندی شرمن قائممقام وزیر خارجه سابق آمریکا گفت: «ایرانیها هشت سال جنگ ایران و عراق را تحمل کردند، همچنان پایدار ماندند، مقاومت فرهنگ آنهاست، ممکن است پای میز مذاکره بیایند، اما از چیزهایی که معتقدند بخشی از غرور ملی آنهاست دست نمیکشند و این اعتقاد شامل حق غنیسازی و داشتن برنامه موشکی خواهد بود.»
این اظهارات شرمن درحالی است که او سال ها قبل در زمان مذاکرات برجام درباره ایرانیان گفته بود: فریب و نیرنگ، بخشی از دی ان ای ایرانیان است!
منبع خبر "
الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.