اشک‌های هدایت هاشمی برای بچه‌های میناب

صدا و سیما پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 09:51
هدایت هاشمی در غم شهدای دانش‌آموز میناب خطاب به مردم گفت: غم میناب خیلی سنگین است، به داد  مردم میناب برسید.

اشک‌های هدایت هاشمی برای بچه‌های میناب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، این بازیگر سینما، تیاتر و تلویزیون که شب گذشته در  باغ فردوس و  گردهمایی من ایرانم، درحالی که  می‌گریست و بغض داشت، گفت: وقتی اسم بچه‌های میناب می‌آید، نمی‌توانم خودم را کنترل  کنم.‌

می‌دانم وقت عزاداری  نیست، صبح پیروزی نزدیک است و به وقتش عزاداری هم می‌کنیم.

او   ادامه داد: ان‌هایی که  بچه دارند، خوب می‌فهمند، در میناب یک اتفاق  خیلی بد افتاده است.

او خطاب به جمعیت حاضر در باغ فردوس گفت: مردم! غم میناب خیلی سنگین، مردم میناب را تنها  نگذارید.   فراموششان  نکنید، به داد مردم میناب برسید.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.