اعزام تیم ملی بسکتبال سه به سه مردان با سرمربی کرمانی به مسابقات آسیا

خبرگزاری مهر چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 19:26
کرمان- تیم ملی بسکتبال سه به سه مردان ایران با حضور محمد سیستانی سرمربی کرمانی تیم ملی به مسابقات ساحلی آسیا اعزام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی بسکتبال سه به سه مردان ایران جهت حضور در بازی‌های ساحلی آسیا ۲۰۲۶ به کشور چین اعزام شده است.

این تیم با هدایت محمد سیستانی سرمربی کرمانی در چین مهیای انجام بازی‌های خود می‌شوند و امیر حسین یازرلو، سید محمد غفاری، پیتر گیرگوریان و محمدمهدی رحیمی چهار ملی‌پوش کشورمان هستند که زیر نظر محمد سیستانی در این مسابقات به رقابت خواهند پرداخت.

سیستانی پیش از این سابقه سرمربی‌گری تیم بسکتبال مس کرمان را نیز در کارنامه داشته است.

بازی‌های آسیایی ساحلی از ۲۲ تا ۳۰ آوریل ۲۰۲۶ _دوم اردیبهشت تا دهم اردیبهشت ۱۴۰۵ در سانیا چین برگزار خواهد شد و تیم ملی بسکتبال سه به سه آقایان ایران در مرحله مقدماتی با تیم‌های چین، فلیپین و ماکائو هم‌ گروه است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.