بهره‌برداری از ۴ بلوک مسکن ملی ظرف کمتر از ۶ ماه

خبرآنلاین چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 18:36
معاون عمرانی استانداری لرستان در جلسه نهضت ملی مسکن اظهار کرد: جلسه امروز با محوریت دو پروژه شهرستان دورود به تعداد ۶۴۸ واحد و همچنین پروژه خرم‌آباد (با پیشرفت فیزیکی بسیار کم و چندین سال توقف) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از لرستان ، مهدی مجیدی افزود: در این جلسه که با حضور اداره کل راه و شهرسازی، پیمانکار و قرارگاه امام حسن مجتبی برگزار گردید، مقرر شد از روز شنبه هفته آتی، عملیات اجرایی پروژه‌ها فعال شود.

معاون عمرانی استاندار لرستان با اشاره به راهکارهای جبرانی برای تسریع در روند کار اظهار کرد: اداره راه و شهرسازی موظف است با استفاده از ظرفیت‌های موجود از جمله جابه‌جایی متقاضیان غیرموثر و جایگزینی آن‌ها با متقاضیان خوش‌حساب، نسبت به فعال‌سازی بلوک‌هایی که پیشرفت فیزیکی بالاتری دارند اقدام کند.

معاون استاندار لرستان خطاب به متقاضیان مسکن ملی تأکید کرد: عزیزان متقاضی باید توجه داشته باشند که شرط اصلی فعال‌سازی پروژه‌ها، تأمین به‌موقع آورده نقدی آنان است. امروز یکی از مصوبات کلیدی جلسه، جانمایی مجدد متقاضیان خوش‌حساب در بلوک‌های با پیشرفت فیزیکی بیشتر بود و به طور طبیعی، متقاضیان غیرموثر به بلوک‌های با پیشرفت کمتر منتقل خواهند شد.

مجیدی با ابراز امیدواری از هماهنگی میان متقاضیان و بانک‌ها خاطرنشان کرد: اگر آورده متقاضیان به موقع تأمین شود و بانک‌ها نیز تسهیلات را به هنگام پرداخت کنند، ظرف کمتر از شش ماه، چهار بلوک این پروژه‌ها به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.

48

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.