هشدار تند فرمانده قرارگاه خاتم‌ به آمریکا/ ادامه محاصره مقدمه نقض آتش‌بس است/ اجازه صادرات و واردات در خلیج فارس، دریای عمان و دریای سرخ نخواهیم داد

خبرآنلاین چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 14:13
سرلشکرعبداللهی در پیامی تداوم اقدام غیرقانونی آمریکا در محاصره دریایی ایران را مقدمه نقض آتش‌بس برشمرد .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار سرلشکر «علی عبداللهی» فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص) در پیامی نسبت به پیامدهای تصمیم خصمانه رئیس جمهور آمریکا مبنی بر محاصره دریایی ایران هشدار داد.

بنابر روایت دفاع پرس، در این پیام آمده است:

چنانچه آمریکای متجاوز و تروریست بخواهد به اقدام غیرقانونی خود در محاصره دریایی در منطقه ادامه دهد و برای کشتی‌های تجاری و نفتکش‌های ایران ناامنی ایجاد نماید، این اقدام آمریکا مقدمه نقض آتش‌بس خواهد بود و نیروهای مسلح مقتدر ایران، اجازه نخواهند داد هیچ‌گونه صادرات و واردات در منطقه خلیج فارس، دریای عمان و دریای سرخ تداوم داشته باشد.

ایران برای دفاع از حاکمیت ملی و منافع خود با قدرت اقدام خواهد کرد.

سرلشکر خلبان علی عبداللهی؛ فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص)

۲۹۲۱۸

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.