آمادگی کهگیلویه و بویراحمد برای همکاری معدنی با هلدینگ بنیاد مستضعفان

خبرگزاری مهر چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 13:29
یاسوج-استاندار با اشاره به منابع کمیاب معدنی در استان توسعه همکاری با هلدینگ معدن و صنایع معدنی بنیاد مستضعفان را از برنامه‌های مهم استان برشمرد.

به گزارش مهر، یداله رحمانی ظهر چهارشنبه در دیدار با احسان خاندوزی، رئیس هیأت‌مدیره هلدینگ بنیاد مستضعفان در یاسوج با اشاره به ظرفیت‌های قابل توجه معدنی استان گفت: فسفات، بوکسیت و سلستین از منابع کمیاب معدنی هستند، اما این استان پتانسیل‌های مهم و فرصت‌های ارزشمندی در این حوزه دارد.

وی افزود: با توجه به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های خوب استان در حوزه معدن نیازمند فرآوری و سرمایه‌گذاری در این حوزه هستیم که در زمینه تولید، اشتغال و سرمایه‌گذاری قدم‌هایی برداشته شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هنوز آن طور که باید و شاید نتوانستیم از ظرفیت معادن در جهت تولید و اشتغال استفاده کنیم و ارزش افزوده ایجاد شود، تصریح کرد: با توجه به این ظرفیت‌ها، استانداری آماده همکاری مشترک با هلدینگ معدن و صنایع معدنی بنیاد مستضعفان است.

وی بیان کرد: طبق توافق انجام‌شده، مقرر شد توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان برای سرمایه‌گذاری هلدینگ در بخش معدن احصاء و پس از پایان شرایط جنگی و ایجاد آرامش، جلسه‌ای در تهران برای بررسی همکاری‌های مشترک میان استان و هلدینگ معدن و صنایع معدنی بنیاد مستضعفان برگزار شود.

رحمانی ابزار امیدواری کرد در سال ۱۴۰۵ گام‌های مثبت و موثری در حوزه بخش معدن برداشته و اقدامات صورت گرفته منجر به ایجاد اشتغال و تحول در این حوزه شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.