تخریب مسجد و امام‌زاده پیرعمر سنندج در جنگ رمضان

خبرگزاری مهر چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 12:21
سنندج- مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان از تخریب امامزاده پیرعمر سنندج در پی حملات رژیم صهیونی و آمریکا خبر داد و گفت: این مکان مذهبی به‌عنوان تنها امامزاده کشور در این حملات آسیب دیده است.

حجت‌الاسلام محمد کاروند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسجد و امامزاده پیرعمر سنندج در جریان حملات رژیم صهیونیستی و آمریکا به کشور مورد اصابت قرار گرفت و دچار تخریب و آسیب شدید شد.

وی افزود: این امامزاده تنها مکان از این نوع در کشور است که در این حملات هدف قرار گرفته و خسارات قابل توجهی به آن وارد شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان با اشاره به جایگاه مذهبی این مکان عنوان کرد: امامزاده پیرعمر یکی از مراکز مهم برگزاری فعالیت‌های دینی و مذهبی در شهر سنندج بوده که روزانه میزبان محافل قرآنی، مراسم دعا و عبادت مردم است.

حجت‌الاسلام کاروند ادامه داد: این امامزاده که در خیابان امام خمینی سنندج واقع شده، در طول سال علاوه بر برگزاری کلاس‌های قرآنی، پذیرای مسافران و گردشگران مذهبی نیز بوده است.

وی تأکید کرد: این اقدام نشان‌دهنده جنایات وحشیانه دشمن علیه اماکن مذهبی و ارزش‌های دینی بوده و موجب تأثر مردم منطقه شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.