ترامپ: نیازی به تمدید آتش‌بس نیست، توافق را ترجیح می‌دهم

عصر ایران چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 09:26
من فکر می‌کنم توافق گزینه بهتری است، چون آن‌وقت آن‌ها [ایران] می‌توانند بازسازی کنند.

رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه با یک شبکه آمریکایی گفت که برنامه‌ای برای تمدید آتش‌بس با ایران ندارد و مدعی شده که دو روز پیش‌رو شگفت‌انگیز است.

اشاره ترامپ به خبرهای منتشر شده ای است مبنی بر این که پنج شنبه دور دوم مذاکرات اسلام آباد انجام می شود. البته ممکن است مکان مذاکره تغییر کند.

به گزارش جماران، زمانی که خبرنگار شبکه ای‌ بی‌ سی از ترامپ پرسید آیا جنگ از مسیر توافق پایان می‌یابد یا صرفاً با از کار انداختن توانمندی‌های ایران، او پاسخ داد که هر دو سناریو محتمل است اما بر ترجیح خود برای مسیر دیپلماسی تأکید کرد.

ترامپ همچنین به شبکه ای‌بی‌سی گفت: «جنگ می‌تواند به هر دو شکل تمام شود، اما من فکر می‌کنم توافق گزینه بهتری است، چون آن‌وقت آن‌ها [ایران] می‌توانند بازسازی کنند. آن‌ها حالا واقعاً رژیم متفاوتی دارند. به هر حال، ما تندروها را از میان برداشتیم. آن‌ها دیگر رفته‌اند و بین ما نیستند.»

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.