ماجرای انفجار دیشب در منطقه ۱۰ تهران چه بود؟

خبرآنلاین چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 09:07
بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد انفجار در خیابان امام خمینی تهران شیشه‌های سه خانه را شکسته و به دو خودرو خسارت جزئی وارد کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از سپاه نیوز، دو بسته انفجاری دست ساز حاوی تجهیزات الکترونیکی و با عملکرد ریموتی ساعاتی پیش در خیابان امام خمینی(ره)، حوالی جیحون، منفجر شد و سه تن بصورت سطحی زخمی شدند.

سه بمب صوتی بوده است که دو تا بسته منفجر و یک بسته خنثی شده و  احتمال میره دو بسته دیگر هنوز باقی مانده باشد.

یک منبع آگاه امنیتی گفت: ️این انفجار در نزدیکی ایست و بازرسی بسیج رخ داد و با وجود ماهیت خطرناک بسته‌ها، به دلیل انفجار ناقص هر دو بسته، خسارات ایجاد شده به صورت سطحی بوده است.

️در این حادثه، یک نفر از بسیجیان و دو نفر از شهروندان به صورت سطحی آسیب دیده‌اند و خسارات محدودی نیز به چند خودرو وارد شده است ️شگرد این اقدام تروریستی، شبیه به برخی اقدامات گروهک تروریستی منافقین است .

بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد این انفجار شیشه‌های سه خانه را شکسته و به دو خودرو خسارت جزئی وارد کرده است.

محمد بالیده، فرمانده سپاه منطقه ۱۰ تهران از انفجار در منطقه در پیامی ویدیویی اعلام کرد این «انفجار جزئی» توسط «عناصر خائن و غیرمیهن‌دوست» رخ داده است.

او تاکید کرد که وضعیت عادی و «تحت کنترل» است.

۲۹۲۱۸

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.