سعید عزت‌اللهی بعد از گلزنی به تراکتور چه گفت؟

همشهری آنلاین چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 09:02
بازیکن ایرانی تیم فوتبال شباب الاهلی امارات پس از گلزنی مقابل تراکتور با رسانه‌ها گفتکو کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، تیم فوتبال شباب الاهلی امارات با ۲ بازیکن ایرانی خود موفق شد تراکتور را در عربستان ۳ بر صفر شکست دهد و البته این دیدار با قضاوت بسیار ضعیف داور همراه بود و یک بازیکن تراکتور در نیمه دوم اخراج شد و یک پنالتی باد آورده نیز به این تیم هدیه داده شد.

سردار آزمون در این دیدار دلیل اخراج علی رضا بیرانوند شد و سعید عزت اللهی دیگر ایرانی تیم شباب الاهلی نیز یکی از گل‌ها را به ثمر رساند. عزت اللهی در پایان این بازی گفت: بازی اول مرحله حذفی همیشه سخت است، اما آن را به بهترین شکل ممکن به پایان رساندیم.

وی افزود: به هم تیمی‌هایم افتخار می‌کنم و امیدوارم در مسابقه آینده نمایش بهتری از خودمان ارائه دهیم. بازیکن ایرانی شباب الاهلی گفت: خیلی خوشحال و مفتخر هستیم که به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کردیم.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.