نخستین جلسه ستاد اجرایی کشوری برنامه پزشک خانواده شهری در سال جدید

خبرگزاری مهر دوشنبه 24 فروردین 1405 - 09:49
نخستین جلسه ستاد اجرایی کشوری برنامه پزشک خانواده شهری (نسخه ۰۲) در سال ۱۴۰۵، با حضور نمایندگان دستگاه‌های مرتبط و به منظور بررسی مهم‌ترین محورهای اجرایی این برنامه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبدا، نخستین جلسه ستاد اجرایی کشوری برنامه پزشک خانواده شهری (نسخه ۰۲) در سال ۱۴۰۵، با حضور نمایندگان دستگاه‌های مرتبط و به منظور بررسی مهم‌ترین محورهای اجرایی این برنامه برگزار شد.

این جلسه با حضور اعضای ستاد اجرایی کشوری شامل نمایندگان وزارت رفاه، سازمان‌های بیمه‌گر، سازمان نظام پزشکی، انجمن پزشکان خانواده، معاونت‌های بهداشت و درمان وزارت بهداشت و همچنین نمایندگان ستاد اجرایی برنامه پزشک خانواده از استان‌های فارس و مازندران برگزار شد.

این نشست به مدیریت بابک فرخی رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت و با حضور جمعی از معاونان و کارشناسان این مرکز به‌صورت حضوری و مجازی تشکیل شد و در جریان آن، برخی از محورهای اجرایی برنامه از جمله چالش‌های مکانیزم پرداخت به مراقبین سلامت و موضوعات مرتبط با فرانشیز ویزیت پزشکان خانواده در سال ۱۴۰۵ مورد بررسی قرار گرفت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.