مشاور نماینده مقام معظم رهبری: بدبینی صددرصدی به آمریکا داریم/ هر مذاکره‌ای فقط با اذن ولی‌فقیه ممکن است

عصر ایران یکشنبه 23 فروردین 1405 - 23:51
ملک‌محمدی هدف از حضور پای میز مذاکره را اثبات صداقت، خردورزی و انسجام ملی به جهان دانست و افزود: دنیا بداند ایران اهل منطق و عقل است، در حالی که دستش بر ماشه‌ها قرار دارد.
 مشاور نماینده مقام معظم رهبری در شورای تبلیغات اسلامی با تأکید بر بدبینی کامل و عدم اعتماد به شیطان بزرگ آمریکا، گفت: ایران تنها برای اثبات درایت و صداقت خود پای میز مذاکره رفت، در حالی که هرگونه اقدام در جنگ یا مذاکره منوط به اذن ولی‌فقیه است و حضور مردم در خیابان، توهمات استکبار را باطل می‌کند.
 
به گزارش ایسنا، حسن ملک‌محمدی شامگاه یکشنبه ۲۳ فروردین، در حاشیه اجتماع مردم آمل در میدان شهدای ۱۷ شهریور، حضور در خیابان را نشانه بصیرت، انسجام ملی، اتحاد و ولایت‌پذیری دانست که انقلاب را بیمه کرده و طومار استکبار را درهم می‌پیچد.
 
نماینده ادوار مجلس تصریح کرد: بر اساس التزام به ولایت، هر نوع اقدام در جنگ یا مذاکره با اذن ولی‌فقیه است.
 
 وی با یادآوری بدبینی صد درصدی ایران به آمریکا، گفت: مذاکره با وساطت پاکستان پس از پذیرش کلیات شروط ۱۰ ماده‌ای ایران از سوی آمریکا آغاز شد.
 
ملک‌محمدی هدف از حضور پای میز مذاکره را اثبات صداقت، خردورزی و انسجام ملی به جهان دانست و افزود: دنیا بداند ایران اهل منطق و عقل است، در حالی که دستش بر ماشه‌ها قرار دارد.
 
مشاور نماینده مقام معظم رهبری در شورای تبلیغات اسلامی، هدایت تیم مذاکره‌کننده در اسلام‌آباد را بر عهده محمدباقر قالیباف ارزیابی کرد و گفت: سابقه خوشی از مذاکرات با آمریکا نداریم، اما همواره برای راستی‌آزمایی و اطاعت از ولی‌فقیه وارد مذاکره شده‌ایم. انتظار می‌رفت آمریکا شروط ما را بپذیرد تا آتش جنگ خاموش شود، ولی ملت ایران در همه صحنه‌ها پیروز بوده و هست.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.