تحلیل زیدآبادی از شکست مذاکرات اسلام آباد؛ امیدوارم اما.../ جنگ دوباره از سر گرفته می شود؟

خبرآنلاین یکشنبه 23 فروردین 1405 - 18:38
فعال اصلاح طلب نوشت: جنگ عملاً به نقطهٔ نهایی خود رسید که متوقف شد. گام بعدی آن، به سود هیچ طرفی نیست و برای همهٔ طرف‌ها و کلاً برای جامعهٔ بین‌المللی فاجعه‌ای برگشت‌ناپذیر به وجود می‌آورد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد زیدآبادی فعال اصلاح طلب در کانال تلگرامی خود نوشت:

آیا عدم دستیابی به توافق در مذاکرات اسلام‌آباد به معنای شکست نهایی دیپلماسی و ازسرگیری دوبارهٔ جنگ است؟

گمان نمی‌کنم. یا اینکه آرزو می‌کنم اینطور نباشد.

جنگ عملاً به نقطهٔ نهایی خود رسید که متوقف شد. گام بعدی آن، به سود هیچ طرفی نیست و برای همهٔ طرف‌ها و کلاً برای جامعهٔ بین‌المللی فاجعه‌ای برگشت‌ناپذیر به وجود می‌آورد.

امیدوارم هیچ طرفی در این ماجرا دچار سوء‌محاسبه نشود و گرهی را که "باید" به دست گشوده شود، به دندان نسپارد.

خاورمیانه بیش از این تاب تحمل جنگ و ناامنی و خونریزی ندارد. پس به ادامهٔ دیپلماسی باید سلامی دوباره کرد و برای دستیابی به فرمولی عادلانه، تحرکات باند تبهکار نتانیاهو را خنثی ساخت.

29218

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.