از هنرمندان کرمانشاهی فعال در روزهای جنگ تقدیر شد

خبرگزاری مهر یکشنبه 23 فروردین 1405 - 18:33
کرمانشاه - فرماندار کرمانشاه با همراهی مسئولان شهری از جمعی از هنرمندان فعال در حوزه‌های مختلف هنری به‌دلیل تولید آثار در ایام جنگ تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مبین فرماندار شهرستان کرمانشاه عصر یکشنبه به همراه بیژن مرادی شهردار و پوریا جلالی معاون فرهنگی شهرداری، با حضور در منازل برخی هنرمندان، از تلاش‌های آنان در ایام اخیر تقدیر کردند.

وی در حاشیه این دیدارها با اشاره به ابعاد مختلف جنگ اخیر اظهار کرد: این رویداد تنها محدود به حوزه نظامی نبود و در کنار آن، فعالیت‌های فرهنگی و هنری نیز نقش مهمی در روایت و تبیین شرایط داشت.

فرماندار کرمانشاه افزود: حضور در جمع هنرمندان با هدف قدردانی از افرادی انجام شد که در این ایام، چه به‌صورت مستقیم و چه غیرمستقیم، در تولید آثار هنری نقش‌آفرینی کردند.

وی ادامه داد: این همراهی از روزهای ابتدایی جنگ شکل گرفت و موجب شد هنرمندان با انگیزه بیشتری در این عرصه فعالیت داشته باشند و آثار قابل توجهی تولید کنند.

در جریان این دیدارها، از جمعی از هنرمندان حوزه‌های نمایش، موسیقی و عکاسی که در این ایام فعالیت مؤثری داشتند، با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.

مبین در پایان با تأکید بر اهمیت نقش هنرمندان گفت: جامعه هنری استان همواره در بزنگاه‌های مهم حضوری اثرگذار داشته و شایسته تقدیر و حمایت است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.