آیین‌نامه حمایت از مالکان واحدهای آسیب‌دیده از جنگ به دولت ارائه شد

خبرگزاری مهر یکشنبه 23 فروردین 1405 - 16:24
رئیس بنیاد مسکن از تدوین آیین‌نامه‌ای برای حمایت از مالکان واحدهای آسیب‌دیده از «جنگ تحمیلی سوم» خبر داد و گفت: این آیین‌نامه تهیه و به دولت ارائه شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، منوچهر خواجه‌دلویی، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از تدوین آیین‌نامه‌ای برای حمایت از مالکان واحدهای آسیب‌دیده از «جنگ تحمیلی سوم» خبر داد و گفت: این آیین‌نامه از سوی وزیر راه و شهرسازی تهیه و به دولت ارائه شده و به‌زودی به تصویب خواهد رسید.

وی افزود: بر اساس این طرح، میزان کمک‌های بلاعوض برای احداث و مقاوم‌سازی واحدهای آسیب‌دیده به‌صورت دقیق مشخص شده است؛ همچنین گزینه‌هایی مانند معاوضه زمین برای متقاضیانی که قصد جابه‌جایی دارند نیز در نظر گرفته شده است.

خواجه‌دلویی در پایان با بیان اینکه هدف از اجرای این آیین‌نامه تسریع در روند بازسازی است، خاطرنشان کرد: این اقدام با هدف بازگشت هرچه سریع‌تر آسیب‌دیدگان به زندگی عادی در دستور کار قرار دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.