ادعای باشگاه استقلال: رستم آشورماتوف بازیکن ماست/ نامه فدراسیون فوتبال ازبکستان اعتبار ندارد!

خبرورزشی یکشنبه 23 فروردین 1405 - 15:48
مدیران باشگاه استقلال قاطعانه تاکید دارند رستم آشورماتوف همچنان بازیکن این تیم محسوب شده و نامه فدراسیون فوتبال ازبکستان مبنی بر جدایی او اعتبار قانونی لازم را ندارد.  

چند روز قبل فدراسیون فوتبال ازبکستان مدعی ارسال نامه‌ای برای طرف ایرانی شد و طی آن ادعا کرد از طریق فیفا مکاتبه کرده تا رستم آشورماتوف، استون اورونوف و ایگور سرگیف سه بازیکن موثر استقلال و پرسپولیس از تیم‌های خود جدا شده و تیم جدیدی پیدا کنند.  

این ادعا سر و صدای بسیار زیادی راه انداخت و ازبک‌ها تاکید داشتند با توجه به در پیش بودن جام جهانی ۲۰۲۶ و تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر ایران به واسطه وقوع جنگ، دلشان می‌خواهد ستارگان تیم ملی ازبکستان در ماه‌های منتهی به جام جهانی بدون تیم نمانند و آمادگی جسمی خود را از کف ندهند ولی ظاهراً باشگاه استقلال ادعای آنها را قبول ندارد.  

استقلالی‌ها تاکید دارند فیفا هیچ نامه‌ای مبنی بر فسخ یکطرفه قرارداد رستم آشورماتوف برایشان ارسال نکرده و صرف مطرح شدن این ادعا توسط فدراسیون فوتبال ازبکستان نمی‌تواند ملاک باشد بنابراین رستم همچنان بازیکن آنهاست و اتفاقاً مذاکره با او برای حضور در ایران در صورت ادامه رقابت‌های لیگ برتر همچنان ادامه دارد.  

بیشتر بخوانید: مشکلات استقلال و پرسپولیس به ما مربوط نیست، باید بازی کنند!  

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.