امیرمحمد یزدانی به نشان برنز رسید

صدا و سیما یکشنبه 23 فروردین 1405 - 15:27
کشتی‌گیر وزن ۷۴ کیلوگرم کشورمان در مرحله رده‌بندی مسابقات قهرمانی آسیا با شکست حریف قرقیزستانی خود به نشان برنز رسید.

امیرمحمد یزدانی به دیدار رده بندی راه یافت

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در وزن ۷۴ کیلوگرم امیرمحمد یزدانی در دور اول با نتیجه ۲ بر صفر ضربه فنی کاروناپلی از سریلانکا را مغلوب کرد. وی در دور با نتیجه ۷ بر ۶ مغلوب یوشینوسوکه آئویاگی دارنده نشان طلا و نقره جهان از ژاپن شد و با توجه به حضور این حریف در دیدار فینال، به گروه بازنده‌ها راه یافت. وی در این گروه با نتیجه ۱۱ بر ۱ سومیابازار زاندانبود از مغولستان را از پیش رو برداشت و به دیدار رده بندی راه یافت. یزدانی در این دیدار با نتیجه ۹ بر ۳ مقابل اروزبک توکتومامبتوف از قرقیزستان به پیروزی رسید و صاحب نشان برنز شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.