بهره‌برداری از ۲۶ کیلومتر محور شهرکرد-شلمزار

خبرگزاری مهر یکشنبه 23 فروردین 1405 - 15:01
شهرکرد- معاون فنی و مهندسی ساخت اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: از مجموع ۳۲ کیلومتر محور شهرکرد-شلمزار، تاکنون ۲۶ کیلومتر به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید ربیعی صبح یک‌شنبه در حاشیه بازدید از پروژه احداث باند دوم محور شهرکرد-شلمزار اظهار کرد: این محور یکی از محورهای پرتصادف استان بود و متأسفانه در سالیان گذشته شاهد تصادفات منجر به فوت فراوانی بودیم.

وی با اشاره به اقدامات انجام‌شده افزود: از مجموع ۳۲ کیلومتر این محور، خوشبختانه تاکنون ۲۶ کیلومتر به بهره‌برداری رسیده که در مجموع حدود ۴۰۰ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است، قسمت‌های باقیمانده نیز در دست اجراست.

معاون فنی و مهندسی ساخت اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به وضعیت کارگاه‌ها تصریح کرد: به طور متوسط دو کارگاه فعال داشتیم که هر کارگاه حدود ۶۰ نفر به طور مستقیم مشغول به کار بودند، البته در ایام مختلف این تعداد گاهی بیشتر و گاهی کمتر می‌شد.

وی تأکید کرد: توسعه استان و کشور هیچ‌گاه تعطیل نشده است، همه مردم کشورشان را دوست دارند و در توسعه کشور مشارکت دارند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.