دستگیری ۲ عامل قدرت نمایی در خرم آباد/ پلمب یک واحد قصابی متخلف

خبرآنلاین یکشنبه 23 فروردین 1405 - 13:11
مرکز اطلاع رسانی پلیس استان لرستان از دستگیری ۲ عامل قدرت نمایی در خرم آباد خبر داد .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از لرستان ، مرکز اطلاع‌ رسانی پلیس لرستان اعلام کرد: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی برقدرت‌نمایی و ایجاد مزاحمت توسط دو نفر در یکی از خیابان‌های شهر خرم‌آباد، بلافاصله مأموران انتظامی شهرستان به محل اعزام شدند. این افراد پیش از رسیدن مأموران از محل متواری شده بودند، اما با اشراف اطلاعاتی، اقدامات تخصصی پلیسی و رصد دقیق میدانی، مخفیگاه آنان شناسایی شد.  

با هماهنگی قضائی، تیم عملیاتی پلیس خرم‌آباد در یک اقدام مقتدرانه هر دو فرد هنجارشکن را به همراه چند تیغه قمه و چاقو دستگیر و پس از تکمیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی کرد.  

در گزارشی دیگر، مأموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان از انتقال یک لاشه فاسد گاو از شهرستان همجوار به یک واحد صنفی قصابی در خرم‌آباد مطلع شدند. 

در پی انجام اقدامات قانونی و حضور کارشناسان شبکه دامپزشکی، لاشه فاسد به منظور معدوم سازی جمع‌آوری و واحد صنفی مربوطه نیز ضمن پلمب فرد متخلف نیز با تشکیل پرونده به مراجع ذی‌صلاح معرفی شد.

پلیس لرستان ضمن تأکید بر برخورد قاطع با هنجارشکنان، فرصت‌طلبان و تهدیدکنندگان سلامت عمومی، از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.