سناتور آمریکایی: ما شاهد مذاکرات نمایشی بودیم در حالی که نیروهای نظامی ما در خطر هستند

عصر ایران یکشنبه 23 فروردین 1405 - 10:01
نیروهای نظامی ما که در معرض خطر هستند و آمریکایی‌هایی که با قیمت بنزین دست‌وپنجه نرم می‌کنند، مستحق مذاکراتی جدی هستند، نه نمایشی که شاهدش بودیم.

 یک سناتور دموکرات آمریکایی خطاب به معاون رئیس جمهور آمریکا که ریاست هیات مذاکره کننده را بر عهده داشت، گفت: دیپلماسی نیازمند برنامه‌ریزی عظیم، تخصص فنی و تعامل مداوم است، به‌ویژه در زمان جنگ.

به گزارش عصر ایران، اندی کیم، سناتور حزب دموکرات مجلس سنای آمریکا با انتشار پستی در شبکه ایکس، در انتقاد به عدم دستیابی به توافق در مذاکرات اسلام آباد نوشت:

«آیا ونس فکر می‌کرد که می‌تواند دهه‌ها اختلاف با ایران را در عرض یک روز حل کند؟ او در ماه فوریه فقط ۵ روز را به گشت‌وگذار در بازی‌های المپیک زمستانی گذراند.

دیپلماسی نیازمند برنامه‌ریزی عظیم، تخصص فنی و تعامل مداوم است، به‌ویژه در زمان جنگ.

نیروهای نظامی ما که در معرض خطر هستند و آمریکایی‌هایی که با قیمت بنزین دست‌وپنجه نرم می‌کنند، مستحق مذاکراتی جدی هستند، نه نمایشی که شاهدش بودیم.»

گفتنی است که اندی کیم در دوران دولت اوباما به عنوان مشاور غیرنظامی در وزارت امور خارجه ایالات متحده در افغانستان فعالیت داشت. 

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.