وزیر نفت: متعهد به بازسازی مراکز آسیب‌دیده هستیم

عصر ایران یکشنبه 23 فروردین 1405 - 08:41
محسن پاک‌نژاد گفت: ترمیم و بازسازی مراکزی که در پی حمله دشمن آمریکایی - صهیونی آسیب دیده‌اند، ازجمله اولویت‌های مهم امسال وزارت نفت به شمار می‌آیند.

محسن پاک‌نژاد، وزیر نفت با بیان اینکه مقاومت مردمی در برابر یورش وحشیانه دشمن صهیونی- آمریکایی فراتر از تصور و شایسته قدردانی است، گفت: کارکنان عملیاتی شرکت‌های ملی نفت، گاز، پالایش و پخش و پتروشیمی در طول این جنگ ظالمانه، با جانفشانی و فداکاری، نقش خود را در تأمین نیازهای مردم به‌خوبی ایفا کردند، صنعت نفت در روزهای پس از جنگ هم مأموریت پیچیده‌تری برای بازسازی مراکز آسیب‌دیده پیش‌روی دارد.

به گزارش مهر، وی افزود: به لطف پروردگار و با تلاش همکاران ما، در طول این جنگ با وجود اقدام‌های خصمانه و فشارهای دشمن، کوچکترین خللی در عرصه سوخت‌رسانی و تأمین نیازهای مردم به‌وجود نیامد؛ روند صادرات نفت کشور نیز در این ایام با مجاهدت و ازخودگذشتگی کارکنان عملیاتی بی‌وقفه تداوم یافت.

وزیر نفت اشاره داشت: در همین مدت زمان اندک، تقسیم کار و اقدام‌های مؤثر متعددی تعریف و برنامه‌ریزی شده است.

همچنین ترمیم و بازسازی دیگر مراکزی که در پی حمله دشمن آمریکایی - صهیونی آسیب دیده‌اند، ازجمله اولویت‌های مهم امسال وزارت نفت به شمار می‌آیند.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.