روایت خبرگزاری فارس از شروط آمریکا که ایران نپذیرفت/ تهران برنامه‌ای برای دور بعدی مذاکرات ندارد

اقتصادنیوز یکشنبه 23 فروردین 1405 - 07:00
اقتصادنیوز: فارس نوشت: یک‌منبع نزدیک به تیم مذاکره کننده گفت: آمریکایی ها هر آنچه با جنگ نتوانستند به دست آوردند در مذاکره طلب کردند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، ایران شروط زیاده‌خواهانه آمریکا درباره تنگه هرمز، انرژی صلح آمیز هسته‌ای و چند موضوع دیگر را نپذیرفت. 

یک‌منبع نزدیک به تیم مذاکره کننده گفت: آمریکایی ها هر آنچه با جنگ نتوانستند به دست آوردند در مذاکره طلب کردند. 

مذاکره ایران و آمریکا در مجموع حدود ۲۱ ساعت به طول انجامید.

 ایران برنامه‌ای برای دور بعدی مذاکرات ندارد

تیم آمریکایی به دنبال بهانه بود تا میز مذاکره را ترک کند. 

به نظر می‌رسد آمریکایی‌ها مذاکره را برای وجهه از دست رفته خود در فضای بین‌المللی نیاز داشتند و تمایلی به کاهش انتظارات خود با وجود شکست‌ و بن بست‌ در جنگ با ایران نداشتند. 

تیم مذاکره کننده به عنوان نماینده‌ مردم دست‌آوردهای میدان را صیانت کرد.

 ایران برنامه‌ای برای دور بعدی مذاکرات ندارد.

 

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.