برنامه تلویزیونی «لالهخیز» از شنبه ۲۲ فروردین ماه در شبکه یک سیما، حوادث جنگ تحمیلی سوم (جنگ رمضان) را روایت میکند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، برنامهٔ «لالهخیز» روایتی تلویزیونی از رخدادهای مرتبط با جنگ تحمیلی سوم (رمضان) و حملات آمریکایی صهیونی علیه ایران است.
حوادثی که به شهادت جمعی از مقامات نظامی، مقامات سیاسی، دانشمندان و تعدادی از شهروندان کشور از جمله کودکان میناب و دیگر مناطق کشور منجر شده است.
این برنامه با اجرای فاطمه رضاپور و رویکردی روایی تهیه شده و تلاش میکند ابعاد کمتر بازگوشدهٔ این رخدادها را برای مخاطبان آشکار کند.
«لالهخیز» به تهیهکنندگی مقداد مؤمننژاد هر روز ساعت ١٩ از شبکهٔ یک سیما پخش میشود.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.