یک حادثه مهم امنیتی در حساس‌ترین مذاکرات ایران و آمریکا

همشهری آنلاین شنبه 22 فروردین 1405 - 17:11
در لحظات حساس مذاکرات میان ایران و آمریکا یک رسانه آمریکایی مدعی عبور کشتی های نیروی دریایی آمریکا از تنگه هرمز شد.

به گزارش همشهری آنلاین، آکسیوس به نقل از یک مقام آمریکایی ادعا کرد که کشتی‌های وابسته به نیروی دریایی آمریکا امروز از تنگه هرمز عبور کردند.

خبرگزاری فارس بعد از این ادعای آکسیوس بلافاصله نوشت: ناوشکن آمریکایی با هشدار قاطع ایران از تنگهٔ هرمز بازگشت.

همچنین ایران به صراحت به واسطهٔ پاکستانی اطلاع داد که «اگر حرکت ناو ادامه پیدا کند ظرف ۳۰ دقیقه هدف قرار می‌گیرد و مذاکرات ایران و آمریکا هم ضربه خواهد خورد.

یک مقام امنیتی هم در گفت و گو با تسنیم ادعای آکسیوس مبنی بر عبور کشتی های نیروی دریایی آمریکا از تنگه هرمز طی امروز را تکذیب کرد.

این ادعا در حالی است که از زمان توقف آتش تاکنون هیچ کشتی از تنگه هرمز عبور نکرده است

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.